Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2460
Назва: ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності 242 Туризм.
TOURIST MARKET OF RIVNE REGION: PROBLEMS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT
Автори: Хомич, Ю. С.
Ключові слова: Туристичний ринок
tourist market
туристичний об’єкт
tourist object
конкурентноспроможність
competitiveness
регіон
region
Рівненська область
Rivne region
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ "МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука"
Бібліографічний опис: Хомич Ю. С. Туристичний ринок Рівненської області: проблеми та перспективи розвитку: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності 242 Туризм. Рівне, 2022. 71 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі висвітлено теоретико-методологічні основи дослідження ринку туристичних послуг. Зміст поняття «туристичний ринок», його види та методику дослідження. Всебічно здійснено характеристику ринку туристичних послуг Рівненської області, визначено передумови, попит та пропозицію, сучасний стан ринку туристичних послуг в регіоні. Розкрито цілі та завдання стратегії розвитку туризму в регіоні, проаналізовано недоліки, можливості та переваги туристичної індустрії. Окреслено пріоритети формування туристичного продукту «Рівненщина туристична» та конкурентоспроможність на туристичному ринку. // The paper highlights the theoretical and methodological foundations of the study of the market of tourist services. The content of the concept of «tourist market», its types and methods of research. The characteristics of the market of tourist services of Rivne region are comprehensively carried out, the preconditions, supply and demand, the current state of the market of tourist services in the region are determined. The goals and objectives of the tourism development strategy in the region are revealed, the shortcomings, opportunities and advantages of the tourism industry are analyzed. The priorities of formation of the tourist product «Rivne tourist region» and competitiveness in the tourist market are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2460
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф. р-та бакалавра_Хомич Ю.__Туризм_2022 (1).pdf1.71 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.