Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/247
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА
Автори: Дейнека Ірина
Ключові слова: Засоби реклами, маркетинг, послуги, психологія реклами.
Means of advertising, marketing services, advertising psychology.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 147-154.
Короткий огляд (реферат): У статті визначенно поняття реклами та її види. Досліджено вплив реклами на свідомість людини, розкрито залежність попиту від реклами. Проаналізовано психологічні особливості впливу реклами на споживача. Проведено історичний аналіз традицій в психології реклами. Визначено, що у рекламі застосовується велика кількість різних способів, методів, прийомів соціального впливу, психологічного впливу і маніпулювання. Зокрема, виділено різні форми гіпнозу, навіювання, наслідування, зараження, переконання, соціально-психологічної установки. // The concept of advertising and its species are defined. The influence of advertising on the human mind is investigated. Dependence of the demand on advertising is determined. Psychological characteristics of the advertising impact on the consumer are analyzed. The historical analysis of tradition in psychology of advertising is presented. It was determined that the advertising used many different ways, methods and techniques of social influence, psychological influence and manipulation. In particular, various forms of hypnosis, suggestion, imitation, infection, beliefs, socio-psychological installation are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/247
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Дейнека.pdf433.59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.