Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2485
Назва: ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І В МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта FORMATION OF ABILITY OF PERCEPTION OF AESTHETIC PHENOMENA IN LIFE AND IN THE ARTS IN CLASSES OF IMAGING ACTIVITIES IN PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS
Автори: Кущева, Ю. І.
Ключові слова: Естетичне явище
Мистецтво
Діти дошкільного віку
Зображувальна діяльність
Заклад дошкільної освіти
Естетичне сприймання
Методика
aesthetic phenomenon
art
preschool children
fine arts
preschool institution
aesthetic perception
methods
Дата публікації: 2022
Видавництво: РВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука
Бібліографічний опис: Кущева Ю. І. Формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта. Рівне, 2022. 121 с.
Серія/номер: Дошкільна освіта;012
Короткий огляд (реферат): В роботі розкриваються теоретичні основи формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти. Автором теоретично обґрунтовано та впроваджено модель формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. На основі розробленої моделі, здійснено експериментальну роботу спрямовану на формування здатності сприймання у дошкільників естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності. За результатами експериментального дослідження доведено, що реалізація запропонованої моделі забезпечила позитивну динаміку формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. // The paper reveals the theoretical foundations of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in the classes of fine arts in preschool education. The author theoretically substantiates and implements a model of forming the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education. Based on the developed model, experimental work was carried out aimed at forming the ability of preschoolers to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes. According to the results of experimental research it is proved that the implementation of the proposed model provided a positive dynamics of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2485
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КУЩЕВА_30.12.pdfКваліфікаційна робота Кущева Ю. І. 20222.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.