Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2491
Назва: ФЕНОМЕН НЕОРОМАНТИЧНОЇ ЛІРИКИ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИВЧЕННЯ = THE PHENOMENON OF M. VINGRANOVSKY'S NEOROMANTIC LYRICS AND THE SPECIFICS OF ITS STUDYING
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Demianchuk A. S.
Marchuk O. O.
Melnychuk L. B.
Дем'янчук, А. С.
Марчук, О. О.
Мельничук, Л. Б.
Ключові слова: Естетика
Методика
Творчість Миколи Вінграновського
Письменник
Неоромантична лірика
Aesthetics
Method
The work of Mykola Vingranovskyi
Writer
Neo-romantic lyrics
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука
Бібліографічний опис: Дем'янчук А. С., Марчук О. О., Мельничук Л. Б. Феномен неоромантичної лірики М. Вінграновського та особливості його вивчення. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та внз.2020. Вип. 2 (24). Рівне: РВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука. С.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено феномен неоромантичної лірики відомого українського поета М. Вінграновського. Обґрунтовано, що національному та естетичному вихованню школярів сприяє літературна творчість М. Вінграновського, що розвивалася в контексті літератури шістдесятництва, для якої був притаманний інтимно-сповідальний стиль, вишуканий естетизм та тонке відчуттям прекрасного. Розроблено екомендації щодо вивчення лірики поета в сучасній школі під час уроків та виховних заходів. // M. Vingranovsky's poetry reflects his attitude to the world around him. The image of space is often used by the author to demonstrate his large-scale «planetary» thinking. In his poetry, the universe, the earth, the country, the people, the individual, the steppe, the sea are in romantic unity and kinship. in M. Vingranovsky's poetry, the images change like frames of a film. The poet developed an original model of perception of his own homeland and people through the prism of the universe and humanity. Teachers should use the project methodology, the visual tours, the lessons-lectures, the lessons-confessions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.4405151
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2491
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 2(24)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.