Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
Назва: | Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості |
Автори: | Полюхович, Н. В. |
Ключові слова: | дошкільники особистість школяра виховання особистості школяра виховання людяності у дошкільника людяність як поняття діагностика рівнів людяності у дошкільників критерії людяності методика виховання людяності у дошкільників |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Полюхович Н. В. Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. В. Полюхович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 96 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми виховання людяності в дошкільному віці, а також наявні суперечності між соціально-економічними змінами у суспільстві та необхідністю гуманізації взаємин людей, між досягненнями вітчизняної науки у галузі морального виховання і сучасним станом роботи закладу дошкільної освіти з окресленої проблеми зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання людяності як базової якості особистості дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Обгрунтувати теоретичні засади виховання людяності як базової якості особистості дошкільників. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури охарактеризувати зміст, форми та методи виховання людяності у старших дошкільників. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості людяності у дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити методику виховання людяності як базової якості особистості у старших дошкільників. 5. Проаналізувати ефективність методики виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: процес виховання базових якостей особистості у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9. Полюхович Людяність.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.