Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
Назва: Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості
Автори: Полюхович, Н. В.
Ключові слова: дошкільники
особистість школяра
виховання особистості школяра
виховання людяності у дошкільника
людяність як поняття
діагностика рівнів людяності у дошкільників
критерії людяності
методика виховання людяності у дошкільників
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Полюхович Н. В. Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. В. Полюхович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 96 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми виховання людяності в дошкільному віці, а також наявні суперечності між соціально-економічними змінами у суспільстві та необхідністю гуманізації взаємин людей, між досягненнями вітчизняної науки у галузі морального виховання і сучасним станом роботи закладу дошкільної освіти з окресленої проблеми зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання людяності як базової якості особистості дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Обгрунтувати теоретичні засади виховання людяності як базової якості особистості дошкільників. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури охарактеризувати зміст, форми та методи виховання людяності у старших дошкільників. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості людяності у дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити методику виховання людяності як базової якості особистості у старших дошкільників. 5. Проаналізувати ефективність методики виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: процес виховання базових якостей особистості у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. Полюхович Людяність.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.