Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полюхович, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T09:20:08Z | - |
dc.date.available | 2022-10-13T09:20:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Полюхович Н. В. Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. В. Полюхович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 96 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми виховання людяності в дошкільному віці, а також наявні суперечності між соціально-економічними змінами у суспільстві та необхідністю гуманізації взаємин людей, між досягненнями вітчизняної науки у галузі морального виховання і сучасним станом роботи закладу дошкільної освіти з окресленої проблеми зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання людяності як базової якості особистості дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Обгрунтувати теоретичні засади виховання людяності як базової якості особистості дошкільників. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури охарактеризувати зміст, форми та методи виховання людяності у старших дошкільників. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості людяності у дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити методику виховання людяності як базової якості особистості у старших дошкільників. 5. Проаналізувати ефективність методики виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: процес виховання базових якостей особистості у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | дошкільники | en_US |
dc.subject | особистість школяра | en_US |
dc.subject | виховання особистості школяра | en_US |
dc.subject | виховання людяності у дошкільника | en_US |
dc.subject | людяність як поняття | en_US |
dc.subject | діагностика рівнів людяності у дошкільників | en_US |
dc.subject | критерії людяності | en_US |
dc.subject | методика виховання людяності у дошкільників | en_US |
dc.title | Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9. Полюхович Людяність.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.