Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолюхович, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-10-13T09:20:08Z-
dc.date.available2022-10-13T09:20:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПолюхович Н. В. Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. В. Полюхович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 96 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2496-
dc.description.abstractАктуальність проблеми виховання людяності в дошкільному віці, а також наявні суперечності між соціально-економічними змінами у суспільстві та необхідністю гуманізації взаємин людей, між досягненнями вітчизняної науки у галузі морального виховання і сучасним станом роботи закладу дошкільної освіти з окресленої проблеми зумовили вибір теми магістерського дослідження: «Виховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистості». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання людяності як базової якості особистості дітей дошкільного віку. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Обгрунтувати теоретичні засади виховання людяності як базової якості особистості дошкільників. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури охарактеризувати зміст, форми та методи виховання людяності у старших дошкільників. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості людяності у дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити методику виховання людяності як базової якості особистості у старших дошкільників. 5. Проаналізувати ефективність методики виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку. Об'єкт дослідження: процес виховання базових якостей особистості у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectдошкільникиen_US
dc.subjectособистість школяраen_US
dc.subjectвиховання особистості школяраen_US
dc.subjectвиховання людяності у дошкільникаen_US
dc.subjectлюдяність як поняттяen_US
dc.subjectдіагностика рівнів людяності у дошкільниківen_US
dc.subjectкритерії людяностіen_US
dc.subjectметодика виховання людяності у дошкільниківen_US
dc.titleВиховання у дітей старшого дошкільного віку людяності як базової якості особистостіen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9. Полюхович Людяність.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.