Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497| Title: | Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям | 
| Authors: | Карпів, І.Є. | 
| Keywords: | соціалізація дошкільника інтерактивні методи освітньої діяльності закладу дошкільної освіти критерії соціальної компетенції дошкільника показники соціальної компетенції дошкільника рівні соціальної компетенції дошкільника Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних методів  | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Карпів І. Є. Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Є. Карпів ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. | 
| Abstract: | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним 5 довкіллям засобами інтерактивних технологій. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні технології», «соціальне довкілля». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості соціальної компетентності старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників. Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля; набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497 | 
| Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Карпів_магістерська робота_29.12.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.