Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497
Назва: | Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям |
Автори: | Карпів, І.Є. |
Ключові слова: | соціалізація дошкільника інтерактивні методи освітньої діяльності закладу дошкільної освіти критерії соціальної компетенції дошкільника показники соціальної компетенції дошкільника рівні соціальної компетенції дошкільника Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних методів |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Карпів І. Є. Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Є. Карпів ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним 5 довкіллям засобами інтерактивних технологій. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні технології», «соціальне довкілля». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості соціальної компетентності старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників. Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля; набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карпів_магістерська робота_29.12.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.