Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпів, І.Є. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T09:30:55Z | - |
dc.date.available | 2022-10-13T09:30:55Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Карпів І. Є. Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Є. Карпів ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним 5 довкіллям засобами інтерактивних технологій. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні технології», «соціальне довкілля». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості соціальної компетентності старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників. Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля; набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | соціалізація дошкільника | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи освітньої діяльності закладу дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | критерії соціальної компетенції дошкільника | en_US |
dc.subject | показники соціальної компетенції дошкільника | en_US |
dc.subject | рівні соціальної компетенції дошкільника | en_US |
dc.subject | Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних методів | en_US |
dc.title | Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Карпів_магістерська робота_29.12.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.