Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499
Title: Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку
Authors: Ковальчук, Н.С.
Keywords: міжетнічні стосунки
культура міжетнічних стосунків у дошкільників
толерантність як поняття
виховання толернатності у дошкільників
методика виховання культури міжетнічних стосунків у дошкільників
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Ковальчук Н. С. Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. С. Ковальчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 103 с.
Abstract: Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання у дітей старшого дошкільного віку культури міжетнічних стосунків. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Визначити теоретичні підходи до вивчення проблеми та психолого-педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 2. Розкрити специфіку виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. 3. Визначити зміст та засоби виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 4. Обґрунтувати критерії, визначити рівні та показники розвитку культури міжетнічних стосунків дошкільників. 6 5. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. Об’єкт дослідження: процес виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Гіпотеза дослідження – ефективність виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку підвищиться при забезпеченні наступних педагогічних умов: оптимізації форм і методів виховання культури міжетнічних стосунків; організації спільної діяльності дітей, яка сприяє розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки: побудови взаємин дітей з педагогами на основі педагогічної підтримки; цілеспрямованої і конструктивної взаємодії педагогів і сім’ї, з метою створення толерантного виховного середовища.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальчук_магістерська .pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.