Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499
Назва: | Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Ковальчук, Н.С. |
Ключові слова: | міжетнічні стосунки культура міжетнічних стосунків у дошкільників толерантність як поняття виховання толернатності у дошкільників методика виховання культури міжетнічних стосунків у дошкільників |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Ковальчук Н. С. Виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. С. Ковальчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 103 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання у дітей старшого дошкільного віку культури міжетнічних стосунків. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Визначити теоретичні підходи до вивчення проблеми та психолого-педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 2. Розкрити специфіку виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. 3. Визначити зміст та засоби виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. 4. Обґрунтувати критерії, визначити рівні та показники розвитку культури міжетнічних стосунків дошкільників. 6 5. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику виховання культури міжетнічних стосунків у старших дошкільників. Об’єкт дослідження: процес виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Гіпотеза дослідження – ефективність виховання культури міжетнічних стосунків у дітей старшого дошкільного віку підвищиться при забезпеченні наступних педагогічних умов: оптимізації форм і методів виховання культури міжетнічних стосунків; організації спільної діяльності дітей, яка сприяє розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки: побудови взаємин дітей з педагогами на основі педагогічної підтримки; цілеспрямованої і конструктивної взаємодії педагогів і сім’ї, з метою створення толерантного виховного середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2499 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ковальчук_магістерська .pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.