Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502
Назва: | Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності |
Автори: | Мельничук, І. О. |
Ключові слова: | дизайнерське мислення дошкільників дизайн-діяльність дошкільника ігродизайн художнє конструювання державні вимоги до формування дизайнерського мислення дошкільнят зображувальна діяльність дошкільнят |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Мельничук І. О. Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності / І. О. Мельничук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та експериментально перевірити ефективність методики формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку. Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження. 1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці діяльності закладів дошкільної освіти. 2. Визначити й науково обґрунтувати сутність, структуру й функційне навантаження поняття «дизайнерське мислення дитини дошкільного віку». 3. Розкрити сутнісні ознаки, критерії і рівні сформованості дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 4. Теоретично обґрунтувати й розробити організаційно-педагогічні умови та методику формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 5. Впровадити і експериментально перевірити ефективність психологопедагогічних умов та методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес у закладах дошкільної освіти. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови та методика формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і впровадження методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності сприятиме її оновленню, зростанню рівня готовності майбутнього вихователя до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАГІСТЕРСЬКА МЕЛЬНИЧУК ІО.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.