Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502
Назва: Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності
Автори: Мельничук, І. О.
Ключові слова: дизайнерське мислення дошкільників
дизайн-діяльність дошкільника
ігродизайн
художнє конструювання
державні вимоги до формування дизайнерського мислення дошкільнят
зображувальна діяльність дошкільнят
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Мельничук І. О. Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності / І. О. Мельничук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та експериментально перевірити ефективність методики формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку. Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження. 1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці діяльності закладів дошкільної освіти. 2. Визначити й науково обґрунтувати сутність, структуру й функційне навантаження поняття «дизайнерське мислення дитини дошкільного віку». 3. Розкрити сутнісні ознаки, критерії і рівні сформованості дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 4. Теоретично обґрунтувати й розробити організаційно-педагогічні умови та методику формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 5. Впровадити і експериментально перевірити ефективність психологопедагогічних умов та методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес у закладах дошкільної освіти. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови та методика формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і впровадження методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності сприятиме її оновленню, зростанню рівня готовності майбутнього вихователя до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГІСТЕРСЬКА МЕЛЬНИЧУК ІО.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.