Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельничук, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T12:12:49Z | - |
dc.date.available | 2022-10-13T12:12:49Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мельничук І. О. Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності / І. О. Мельничук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2502 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та експериментально перевірити ефективність методики формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку. Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження. 1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці діяльності закладів дошкільної освіти. 2. Визначити й науково обґрунтувати сутність, структуру й функційне навантаження поняття «дизайнерське мислення дитини дошкільного віку». 3. Розкрити сутнісні ознаки, критерії і рівні сформованості дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 4. Теоретично обґрунтувати й розробити організаційно-педагогічні умови та методику формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. 5. Впровадити і експериментально перевірити ефективність психологопедагогічних умов та методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку. Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес у закладах дошкільної освіти. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови та методика формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і впровадження методики формування дизайнерського мислення дитини дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності сприятиме її оновленню, зростанню рівня готовності майбутнього вихователя до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у професійній діяльності. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | дизайнерське мислення дошкільників | en_US |
dc.subject | дизайн-діяльність дошкільника | en_US |
dc.subject | ігродизайн | en_US |
dc.subject | художнє конструювання | en_US |
dc.subject | державні вимоги до формування дизайнерського мислення дошкільнят | en_US |
dc.subject | зображувальна діяльність дошкільнят | en_US |
dc.title | Формування дизайнерського мислення дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МАГІСТЕРСЬКА МЕЛЬНИЧУК ІО.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.