Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2503
Назва: Особливості методики розвитку творчих здібностей дошкільників
Автори: Федина, О. В.
Ключові слова: творчі здібності дошкільника
індивідуальна творчість дошкільника
сучасні технології розвитку творчості дошкільника
образотворча креативність дошкільника
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Федина О. В. Особливості методики розвитку творчих здібностей дошкільників : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. В. Федина ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 120 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та розробити й експериментально перевірити ефективність методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження. 1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці діяльності вищих навчальних закладів. 2. Обґрунтувати теоретико-методологічні засади проблеми формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. 3. Проаналізувати понятійно-термінологічний апарат дослідження. 4. Теоретично обґрунтувати й розробити методику формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти. 5. Розкрити сутнісні ознаки образотворчої креативності дітей дошкільного віку. 6. Експериментально перевірити ефективність методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес в закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти. Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і впровадження методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти сприятиме її оновленню, зростанню рівня готовності вихователя до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2503
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГІСТЕРСЬКА ФЕДИНА ОКСАНА.pdf1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.