Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Ю. М.-
dc.date.accessioned2022-10-13T12:40:05Z-
dc.date.available2022-10-13T12:40:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПоліщук Ю. М. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. М. Поліщук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2506-
dc.description.abstractМета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Проаналізувати математичний розвиток дошкільників в контексті сутнісних характеристик сучасного дитинства. 2. З’ясувати роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку. 3. Обґрунтувати значення педагогічної спадщини В. Сухомлинського в контексті формування логіко-математичних понять в ЗДО. 5 4. Визначити критерії та показники, виявити рівні логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. 5. Розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку засобами педагогічної спадщини В. Сухомлинського. Об'єкт дослідження: процес логіко-математичного розвитку в закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження: зміст, форми та методи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. Гіпотеза дослідження: систематичне звернення в освітньому процесі закладу дошкільної освіти до педагогічної спадщини В. Сухомлинського сприятиме успішному логіко-математичному розвитку дітей старшого дошкільного віку. Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи дослідження: – теоретичні: аналіз, порівняння і узагальнення наукових джерел дали змогу сформувати уявлення про актуальність проблеми, ступінь її дослідження, сприяли визначенню його концептуальних засад й сутності феномену «логікоматематичний розвиток дітей дошкільного віку»; – емпіричні: бесіди, анкетування, спостереження, діагностичні методики, аналіз планів освітньо-виховної роботи дали змогу з'ясувати особливості логікоматематичного розвитку дітей старшого дошкільного віку; педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний) був застосований для перевірки ефективності моделі і методики логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами педагогічної спадщини В. Сухомлинського. – статистичні: методи математичної статистики були використані для обробки експериментальних даних і аналізу динаміки досліджуваних явищ. База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася на базі Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня» села Чудниця Рівненської області. У експерименті брали участь 40 дітей старшого дошкільного віку, 4 вихователі закладів дошкільної освіти, 2 помічника вихователя, психолог.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectлогіко-математичний розвиток дошкільнят вікуen_US
dc.subjectрозвиток логіки дошкільнятen_US
dc.subjectматематичний розвиток дошкільнятen_US
dc.subjectроль казки у математичному розвитку дошкільнятen_US
dc.subjectспадщина В. Сухомлинського як засіб логікоматематичного розвиткуen_US
dc.subjectрівні сформованості математичного розвитку дошкільнятen_US
dc.subjectВасиль Сухомлинськийen_US
dc.subjectпедагогічна спадщина В. Сухомлинськогоen_US
dc.titleЛогіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинськогоen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська_Поліщук.pdf988.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.