Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
Назва: | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання |
Автори: | Борова, В. Є. Ілюк, Л. В. Кирилович, О. Ф. Красовська, О. О. Максимчук, Н. С. Марчук, О. О. Мельничук, Л. Б. Мисько, І. П. Міськова, Н. П. Пагута, Т. І. Петрук, О. М. Сойко, І. М. Хом'як, О. А. Шкабаріна, М. А. |
Ключові слова: | педагогічна інноватика звукова культура мовлення нова українська школа інклюзія патріотизм національне виховання освітні інновації інформаційно-комп'ютерні технології нестандартні художні техніки зображувальна діяльність національне виховання освітні інновації вчителі початкової школи початкова школа освітнє середовище педагогічна креативність компетентність вчителів валеологічні компетентності математичні компетенції |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : монографія / авт. кол. : В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2021. - 560 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517 |
ISSN: | ISBN 978-617-601-385-3 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Красовська_МОНОГРАФІЯ_ІПО_ПЕДАГОГІКА_ФІНІШ.pdf | 6.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.