Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/253
Назва: СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ГОЛОВНОГО ЕЛЕМЕНТУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМОЮ
Автори: Харчук Юлія
Ключові слова: Споживачі, торговельна марка, маркетингові дослідження, товарний асортимент, просування товару.
Customers, trademark, marketing research, product range, product promotion.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 190-195.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність, основні елементи, форми та методи маркетингових досліджень. Здійснено аналіз їх ролі і значення для ефективного управління рекламною кампанією. Маркетингові дослідження розглянуто як один з основних засобів рекламного планування. Досліджено взаємозв’язок між ефективністю носіїв реклами і результативністю рекламної кампанії. Особливу увагу приділено аналізу профілю і основних характеристик споживача. // The article discusses the core, main elements, forms and methods of the marketing researches and their role in the effective management of the advertisement campaign. Marketing research is considered to be one of the main means of advertisement planning. This is the aspect in which the author explores the connection between the efficiency of the advertisement carriers and the effectiveness of advertisement campaign. Special attention is paid to the analysis of the profile and main characteristics of the consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/253
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Харчук.pdf550.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.