Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546
Назва: СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ІЄРАРХІЇ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Автори: Золяк, В. В.
Хитров, О. В.
Ключові слова: ЗМІ
масовокомунікаційна діяльність
контентна конвергенція сучасних ЗМІ
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Золяк В. В. Соціальні чинники ієрархії контентної конвергенції сучасних засобів масової комунікації / В. В. Золяк, О. В. Хитров // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 213-216.
Короткий огляд (реферат): Цінність проблеми стратегій діяльності засобів масової комунікації полягає щонайперше в тому, що засоби масової комунікації є носієм дій та прагнень політиків, партій, влади в цілому, – якщо це можна узагальнити, то йдеться про виразників основних професійних функцій владних послідовників. Відповідальність за розробку та реалізацію змістового навантаження масовокомунікаційної діяльності як суспільного явища має особливе значення; воно навряд чи може бути порівняне з якимось іншим видом відповідальності перед суспільством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Золяк В. В..pdf349.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.