Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоляк, В. В.-
dc.contributor.authorХитров, О. В.-
dc.date.accessioned2022-10-17T08:29:47Z-
dc.date.available2022-10-17T08:29:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗоляк В. В. Соціальні чинники ієрархії контентної конвергенції сучасних засобів масової комунікації / В. В. Золяк, О. В. Хитров // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 213-216.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546-
dc.description.abstractЦінність проблеми стратегій діяльності засобів масової комунікації полягає щонайперше в тому, що засоби масової комунікації є носієм дій та прагнень політиків, партій, влади в цілому, – якщо це можна узагальнити, то йдеться про виразників основних професійних функцій владних послідовників. Відповідальність за розробку та реалізацію змістового навантаження масовокомунікаційної діяльності як суспільного явища має особливе значення; воно навряд чи може бути порівняне з якимось іншим видом відповідальності перед суспільством.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectЗМІen_US
dc.subjectмасовокомунікаційна діяльністьen_US
dc.subjectконтентна конвергенція сучасних ЗМІen_US
dc.titleСОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ІЄРАРХІЇ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Золяк В. В..pdf349.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.