Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмусь, А. Г.-
dc.date.accessioned2022-10-17T08:58:16Z-
dc.date.available2022-10-17T08:58:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмусь А. Г. Текст та соціальні медіа: трансформаційний аспект. Фахова підготовка працівників прес-служб / А. Г. Смусь // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 230-232.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2552-
dc.description.abstractЗміни, що пов’язані із активною експансією новітніх цифрових медіа у всі сфери комунікаційних платформ суспільства, диктують новітній підхід та бачення і у застосуванні тексту як комунікаційної складової. Одиницею писемної мови вважався та вважається текст. Це смислово пов’язаний зв’язок речень, які створюють у результаті певну якісно нову цілісність. Мова як вид людської діяльності завжди була зорієнтована на виконання певного комунікативного завдання. Це стосується не лише усного спілкування, а й писемного.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectсоціальні медіаen_US
dc.subjectМЕДІАen_US
dc.subjectпрес-службаen_US
dc.subjectцифрові медіаen_US
dc.subjectтекстen_US
dc.subjectгіпертекстуальністьen_US
dc.subjectелектронний текстen_US
dc.titleТЕКСТ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ АСПЕКТ. ФАХОВА ПІДГОТОВКА ПРАЦІВНИКІВ ПРЕС-СЛУЖБen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смусь А. Г..pdf345.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.