Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/286
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ XNA ДЛЯ НАПИСАННЯ ГРИ ЖАНРУ ПЛАТФОРМЕР
Автори: Ковтунець Т.
Ключові слова: XNA Game Studio, технологія XNA, дослідження складності алгоритму, написання операційних систем, комп’ютерні ігри.
XNA Game Studio, technology, study the complexity of algorithms, writing operating systems, and computer games. XNA Game Studio, technology, researched, writing, operating systems, computer games.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (1). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 188 с. - С. 164-169.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено технологію розроблення і написання власної гри за допомогою засобів Microsoft XNA Game Studio 4.0 Refresh та взаємодію цієї технології з різними операційними системами. Проведено аналіз складності написання та реалізації власного програмного продукту. Розглянуто можливості застосування технології XNA в різних сферах та жанрах написання комп’ютерних ігор. // This article discusses and explores technology gives the opportunity to develop and write their own game by means of Microsoft XNA Game Studio 4.0 Refresh, the interaction of the technology with different operating systems. We analyze the complexity of writing and implementing your own software product. The possibilities for the application of technology XNA in various fields and genres of writing computer games.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/286
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Ковтунець.pdf610.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.