Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна Ірина-
dc.date.accessioned2018-04-19T13:35:25Z-
dc.date.available2018-04-19T13:35:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/289-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості психологічного та маніпулятивного впливу сучасної комерційної реклами на людину, а також основні методи маніпулювання свідомістю споживачів задля формування духовних і матеріальних цінностей суспільства. Розкрито функціональні орієнтири реклами, та основні складові процесу формування громадської думки. // The article focuses on the peculiarities of psychological manipulation and influence contemporary commercial advertising on people, as well as the basic methods of manipulating the consciousness of consumers for the formation of the spiritual and material values of the society. We study the functional orientation of advertising, and the main components of the process of public opinion.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (1). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 188 с. - С. 183-188.en_US
dc.subjectПсихологічний вплив, маніпуляція, методи, технології, комерційна реклама.en_US
dc.subjectPsychological impact, manipulation, methods, technology, commercial advertising.en_US
dc.titleПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ І МАНІПУЛЯЦІЯ В РЕКЛАМІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 1 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Чорна.pdf575.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.