Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФіліпович, М. Б.-
dc.date.accessioned2023-02-23T12:03:06Z-
dc.date.available2023-02-23T12:03:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФіліпович М. Б. Роль освіти у формуванні історичної пам’яті / М. Б. Філіпович // Актуальні питання української та всесвітньої історії: минуле і сучасність : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 25 жовтня 2022 року) / Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука. – Львів - Торунь : Liha-Pres, 2022. - С. 33-36.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3125-
dc.description.abstractРосійсько-українська війна яка розпочалася 24 лютого 2022 року актуалізувала питання ролі і значення історичної освіти, а також потребу переосмислення методологічної складової досліджень з історії України.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»; Львів - Торунь: Liha-Presen_US
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectРосійсько-українська війна 2022 рокуen_US
dc.subjectсистема освіти під час війниen_US
dc.subjectісторична освітаen_US
dc.subjectДержавна національна програма «Освіта»en_US
dc.subjectісторична пам’ятьen_US
dc.subjectНАЗЯВОen_US
dc.subjectКонцепція шкільної історичної освітиen_US
dc.titleРОЛЬ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 25 жовтня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ: МИНУЛЕ І СУЧАСНІСТЬ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Історія_жовтень_2022-33-36.pdfРОЛЬ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ314.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.