Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3267
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пабат, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T10:46:06Z | - |
dc.date.available | 2023-03-16T10:46:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Пабат М. А. Специфіка сюжетної організації ліричного твору / М. А. Пабат // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 86-88. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3267 | - |
dc.description.abstract | Сюжет – це форма образного розгортання тієї життєвої ситуації, що становить тематичну основу твору. Задана тематичною основою твору, життєва ситуація сюжетно може бути представлена двома основними способами. По-перше – у вигляді події (подієвого перебігу основних етапів її розгортання). Такий тип сюжету можна назвати фабульним (оскільки він концентрує увагу на подієвих перипетіях історії, що є предметом розповіді) або об’єктивованим (оскільки увага привертається до самої події, а не до особистості чи оцінок її з боку розповідача) типом. Фабульний або об’єктивований тип сюжету притаманний у першу чергу епічним та драматичним творам, але може мати місце і в ліриці. Щоправда, тут його фабульність (подієвість) буде значною мірою ослаблена, оскільки лірика, в силу своїх родових особливостей, спрямована переважно на відтворення емоційно-суб’єктивних вражень від предмета розповіді, а не на фіксацію пов’язаних із ним подієвих перипетій (В. Сосюра «На розі» – емоційна рефлексія з приводу загибелі під колесами трамвая касирки, в яку закоханий ліричний герой твору). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.subject | сюжет | en_US |
dc.subject | фабульний тип сюжету | en_US |
dc.subject | об’єктивований тип сюжету | en_US |
dc.subject | емоційна рефлексія | en_US |
dc.subject | безфабульний тип сюжету | en_US |
dc.subject | суб’єктивований тип сюжету | en_US |
dc.subject | мить осягнення ліричним героєм | en_US |
dc.subject | ліричний вірш | en_US |
dc.subject | стан ліричної концентрації | en_US |
dc.subject | мотив як структивний елемент сюжетної побудови художнього твору | en_US |
dc.subject | побудова художнього твору | en_US |
dc.subject | мислення письменника | en_US |
dc.title | СПЕЦИФІКА СЮЖЕТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІРИЧНОГО ТВОРУ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-86-88.pdf | 361.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.