Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3269
Title: ЗАСОБИ ЕКСПРЕСИВНОСТІ В ОФІЦІЙНИХ ПОВІДОМЛЕННЯХ КОРОЛІВСЬКОЇ РОДИНИ ТА ЇХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ В ЗМІ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Нікіфорова, Т. В.
Keywords: засоби експресивності
текст
ЗМІ
використання неологізмів
види експресивності
неологізм
Brexit
лексичний рівень експресивності
стилістичні засоби
метафори
тексти ЗМІ
епітети
осудливі епітети
гіпербола
антитези
евфемізми
повтори
комунікативна функція засобів експресивності
дискурс
експресиви у мові ЗМІ
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Нікіфорова Т. В. Засоби експресивності в офіційних повідомленнях королівської родини та їх інтерпретація в ЗМІ / Т. В. Нікіфорова // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 79-82.
Abstract: Засоби експресивності є невід’ємною частиною будь-якого тексту, оскільки вони роблять його виразним та цікавим для читача. Часто їх можна зустріти в публіцистичному та політичному дискурсі, оскільки ці два дискурси найбільше взаємодіють з реципієнтом. В центрі уваги громадян Великої Британії практично завжди перебувають члени королівської родини та офіційні звернення монархів, тож їхню поведінку та слова часто обговорюють у ЗМІ, що й зумовило актуальність теми дослідження.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3269
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-79-82.pdf386.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.