Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулавін, А.-
dc.date.accessioned2018-04-20T09:42:29Z-
dc.date.available2018-04-20T09:42:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/326-
dc.description.abstractУ статті досліджено методику використання інформаційних технологій у навчальному процесі при викладанні курсу «Теорія ймовірностей та математична статистика» у ВНЗ відповідного профілю, шляхом створення та використання на практиці нових форм педагогічних програмних продуктів із застосуванням засобів нових інформаційних технологій. Розглянуто методи оптимізації процесу вивчення цього курсу, які включають використання комп'ютерної системи Mathematica в навчальному процесі. // The article investigates the methods of using information technology in the learning process in teaching the course «Probability and Mathematical Statistics» at universities, through the creation and use in practice new forms of educational software products with the use of new information technologies. The methods of streamlining the process of studying this course include the use of a computer system Mathematica in teaching.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 255-260.en_US
dc.subjectОсвіта, система Mathematica, методика викладання у ВНЗ.en_US
dc.subjectEducation, system Mathematica, methods of teaching in universities.en_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВНЗ УКРАЇНИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Булавін.pdf750 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.