Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, О. Є, | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T12:27:34Z | - |
dc.date.available | 2023-03-16T12:27:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ковальчук О. Є. Групова форма роботи у ході лекційного викладу матеріалу як стимулювання пізнавальної активності студента / О. Є. Ковальчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 54-58. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276 | - |
dc.description.abstract | Докорінна зміна освітньої мети переорієнтовує процес навчання на особистість дитини – його гуманізацію, загальнорозвивальний характер. Формування висококваліфікованого фахівця передбачає організацію навчання в коледжі на засадах глибокої поваги до особистості вихованця, врахування особливостей індивідуального розвитку, ставлення до нього як до свідомого відповідального субʼєкта навчально-виховної взаємодії. Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому вони відкривають для студентів можливості співпраці, пізнання професії. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.subject | стимулювання пізнавальної активності студента | en_US |
dc.subject | особистість дитини | en_US |
dc.subject | групові форми навчальної діяльності | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічніа література | en_US |
dc.subject | бригадно-лабораторний метод навчання | en_US |
dc.subject | проектний метод навчання | en_US |
dc.subject | виробничі та трудові екскурсії | en_US |
dc.subject | суб’єкт активного творчого процесу | en_US |
dc.subject | САМО | en_US |
dc.subject | статус студентських запитань | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | лекція | en_US |
dc.subject | інструктивна лекція | en_US |
dc.subject | лекція-діалог | en_US |
dc.subject | лекція теоретичного конструювання | en_US |
dc.subject | бінарна лекція | en_US |
dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | en_US |
dc.title | ГРУПОВА ФОРМА РОБОТИ У ХОДІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТА | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-54-58.pdf | 372.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.