Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3278
Назва: ІГРИ ЯК ПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Задорожня, А. Р.
Ключові слова: ігри
продуктивний метод вивчення української мови
метод вивчення української мови
українська мова
заклади загальної середньої освіти
особистісно орієнтовані інноваційні методики викладання
мультимедіа
методика викладання української мови
Василь Сухомлинський
комп’ютерні ігри
навички усного мовлення
ігровий момент
комп’ютерні навчальні програми
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Задорожня А. Р. Ігри як продуктивний метод вивчення української мови у закладах загальної середньої освіти / А. Р. Задорожня // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 49-51.
Короткий огляд (реферат): Ідеальним об’єктом сучасного навчання є людина, яка має не лише енциклопедичну пам’ять, але й гнучкий розум, може швидко реагувати на все нове, має чіткі потреби в розвитку, гарні навички щодо сучасних технологій навчання та творчі здібності. Тому зростає попит на особистісно орієнтовані інноваційні методики викладання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3278
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-49-51.pdf360.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.