Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3306
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарчук, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T11:55:35Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T11:55:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бондарчук В. В. Особливості методики формувального оцінювання в початковій школі / В. В. Бондарчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 9-12. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3306 | - |
dc.description.abstract | Завершується навчальний рік, в якому педагоги навчали своїх учнів за новим Державним стандартом початкової освіти. Вчителі активно упроваджували компетентнісний підхід – тобто розвивали у своїх учнів не лише когнітивний інтелект. Вони вчили їх не лише писати, читати і рахувати, а й навчали конструктивно виражати свої емоції та керувати ними, співпрацювати в парах і в групі, висловлювати свою думку, критично мислити, аналізувати, шукати різні варіанти рішень, мирно вирішувати конфлікти, брати на себе відповідальність за свої дії. Це так звані м’які навички (soft skills), визнані у світі як необхідна складова сучасної освіти, оскільки лише людина, яка володіє цими навичками і вміннями, може бути успішною в 21-му столітті. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | оцінювання в початковій школі | en_US |
dc.subject | компетентнісне навчання | en_US |
dc.subject | пандемія | en_US |
dc.subject | військовий стан | en_US |
dc.subject | традиційне оцінювання | en_US |
dc.subject | формувальне оцінювання | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-9-12.pdf | 400.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.