Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3307| Назва: | ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | 
| Автори: | Боровик, І. М. | 
| Ключові слова: | інклюзивне освітнє середовище дитина з особливими освітніми потребами інклюзія в державі інклюзивна освіта Inclusive створення інклюзивного освітнього середовищ  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | 
| Бібліографічний опис: | Боровик І. М. Інклюзивне освітнє середовище як фактор всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами / І. М. Боровик // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 12-15. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | В умовах сьогодення світ досягнув такого рівня соціального розвитку, що просто не може собі дозволити втратити жодну підростаючу людину, а визнання Конвенції ООН про права дитини та прийняття низки Законів і постанов України щодо інклюзивного навчання підсилило увагу батьків, вчителів, громадськості до дітей з особливими освітніми потребами, зокрема їх навчання та виховання. Інклюзія потрібна нашій державі як засіб досягнення соціальної справедливості в інтересах учнів з особливими освітніми потребами. Тому, наразі, одним із актуальних і найважливіших факторів у сучасній школі є рух за інклюзивну освіту. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3307 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-12-15.pdf | 393.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.