Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3309
Title: | ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ – СУЧАСНІ РІЗНОВИДИ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
Authors: | Вінд, Д. В. |
Keywords: | конструювання художнє конструювання моделювання та дизайн сучасні різновиди дитячої творчості матеріалами для дитячої конструктивної діяльності конструювання як вид продуктивної діяльності дітей принцип гармонійної цілісності принцип єдності утилітарного й естетичного принципи художнього конструювання принцип активної співтворчості розвиток образного мислення та уяви дизайнерська діяльність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
Citation: | Вінд Д. В. Художнє конструювання, моделювання та дизайн-діяльність – сучасні різновиди дитячої творчості / Д. В. Віед // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 18-21. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Конструювання — це створення моделі, приведення до певного порядку і взаємовідношення різних окремих предметів, частин, елементів, на думку В. Котляра. Характерною особливістю процесу конструювання є створення та перетворення просторових уявлень на основі оволодіння певними знаннями та вміннями. Конструювання належить до продуктивних видів діяльності, оскільки спрямоване на отримання продукту. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3309 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-18-21.pdf | 393.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.