Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3312
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Authors: Гордійчук, О. М.
Keywords: сучасна школа
діти з особливими освітніми потребами
інклюзія в державі
інклюзія
умови воєнного часу
діти з інвалідністю
спілкування
комунікативні бар’єри
індивідуально-типологічні особливості дитини
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Citation: Гордійчук О. М. Психолого-педагогічні аспекти взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу / О. М. Гордійчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 27-29.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Сучасна школа повинна створювати умови для успішного інклюзивного навчання й виховання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Адже включення таких дітей в освітній процес допомагає подолати бар’єри, що заважають їхньому соціальному функціонуванню.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3312
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-27-29.pdf387.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.