Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3313
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гузюк, Х. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T12:44:05Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T12:44:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Гузюк Х. В. Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного навчання / Х. В. Гузюк // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 29-32. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3313 | - |
dc.description.abstract | Із першого року навчання дітей з вадами здоров’я в початковій школі у створенні їхньої освітньої траєкторії ключову роль відіграє вчитель початкових класів. Тому від якості його фахової підготовки залежить сформованість високого рівня готовності до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзії. Вчитель має бути всебічно підготовлений до нової професійної ролі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | професійна діяльність в умовах інклюзії | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | адаптація та соціалізація | en_US |
dc.subject | навчання дітей з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | інтегральне багатоаспектне психологічне утворення | en_US |
dc.subject | розвиток інклюзивного навчання | en_US |
dc.title | ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | бірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-29-32.pdf | 392.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.