Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузюк, Х. В.-
dc.date.accessioned2023-03-17T12:44:05Z-
dc.date.available2023-03-17T12:44:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГузюк Х. В. Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного навчання / Х. В. Гузюк // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 29-32.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3313-
dc.description.abstractІз першого року навчання дітей з вадами здоров’я в початковій школі у створенні їхньої освітньої траєкторії ключову роль відіграє вчитель початкових класів. Тому від якості його фахової підготовки залежить сформованість високого рівня готовності до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзії. Вчитель має бути всебічно підготовлений до нової професійної ролі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна діяльність в умовах інклюзіїen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectадаптація та соціалізаціяen_US
dc.subjectнавчання дітей з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінтегральне багатоаспектне психологічне утворенняen_US
dc.subjectрозвиток інклюзивного навчанняen_US
dc.titleГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯen_US
dc.title.alternativeбірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-29-32.pdf392.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.