Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, І. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T13:02:07Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T13:02:07Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Деркач І. Л. Інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі у Новій українській школі / І. Л. Деркач // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 37-40. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316 | - |
dc.description.abstract | Із початком модернізації змісту початкової освіти, зокрема зі стартом Нової української школи, активно впроваджується навчання, спрямоване на подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових навчальних програм, де освітній процес орієнтований на розвивально-продуктивний інтегративний підхід. Метою інтегрованого навчання є процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту в рамках певної системи освіти з метою формування цілісного уявлення про світ, орієнтований на розвиток і саморозвиток особистості дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | інтегроване навчання | en_US |
dc.subject | саморозвиток особистості дитини | en_US |
dc.subject | зміст освітніх галузей | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | integratio | en_US |
dc.subject | тематична інтеграція | en_US |
dc.subject | інтегровані уроки | en_US |
dc.subject | диференціація у мистецькій освіті | en_US |
dc.title | ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-37-40.pdf | 391.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.