Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сасинюк Марія | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-20T09:51:19Z | - |
dc.date.available | 2018-04-20T09:51:19Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/331 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито актуальність створення фізичних елементів, а також їх відображення при розробці flash-додатків у середовищі Action Script. Визначено фізичні властивості, які можна задати 2D об’єктам. Досліджено використання фізичного моделювання у роботах відомих компаній. // This article explores the relevance of physical elements and their reproduction in the development of flash-applications in Action Script. The physical properties that could be set for 2D objects are studied. The using of physical modeling in the works of famous companies is analyzed. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 297-302. | en_US |
dc.subject | Flash, додаток, фізика, 2D графіка | en_US |
dc.subject | Flash, application, physics, 2D graph. | en_US |
dc.title | КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ ФІЗИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ У ДВОВИМІРНОМУ ПРОСТОРІ В СЕРЕДОВИЩІ ACTION SCRIPT 3.0 І ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИ СТВОРЕННІ ДОДАТКІВ ДЛЯ ГРИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Сасинюк.pdf | 589.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.