Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3321Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мачушенко, Т. А. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-03-17T17:25:22Z | - | 
| dc.date.available | 2023-03-17T17:25:22Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Мачушенко Т. А. Використання художньо-педагогічних технологій у підготовці вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін / Т. А. Мачушенко // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 52-56. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3321 | - | 
| dc.description.abstract | Інформативне суспільство, що стрімко розвивається і змінюється, ставить перед системою післядипломної освіти завдання професійної перепідготовки відповідно до потреб сучасної школи. Вчителі повинні мати не лише ґрунтовні знання й вміння, а й такі якості особистості, як гнучкість, мобільність, критичне мислення, готовність до інноваційної діяльності, варіативної реалізації основних положень стандарту з урахуванням типів шкіл, можливостей педагогічних колективів тощо. Особливої актуальності набуває проблема перепідготовки педагогічних кадрів з огляду на інтегративні стратегії розвитку мистецької освіти. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - | 
| dc.subject | інтегроване викладання | en_US | 
| dc.subject | художньо-педагогічні технології | en_US | 
| dc.subject | підготовка вчителів | en_US | 
| dc.subject | післядипломна освіта | en_US | 
| dc.subject | перепідготовка педагогічних кадрів | en_US | 
| dc.subject | інтегративні стратегії розвитку мистецької освіти | en_US | 
| dc.subject | мистецька освіта | en_US | 
| dc.subject | мистецтво | en_US | 
| dc.subject | художня культура | en_US | 
| dc.subject | інтегроване викладання мистецьких дисциплін | en_US | 
| dc.subject | партнерська технологія | en_US | 
| dc.subject | художньо-інтегративні технології | en_US | 
| dc.subject | interact | en_US | 
| dc.subject | інтерактивна технологія | en_US | 
| dc.subject | структура і методика інтерактивних занять | en_US | 
| dc.subject | інтерактивна вправа | en_US | 
| dc.subject | підготовка вчителів мистецького профілю | en_US | 
| dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕГРОВАНОГО ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-52-56.pdf | 400.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.