Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323
Назва: ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Автори: Мілясевич, О. І.
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
інклюзія
Міжнародна класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я
інклюзивна освіта в Україні
особливі освітні потреби
інвалідність
складові та компоненти МКФ
функціонування та обмеження життєдіяльності
контекстуальні фактори
структура МКФ
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Бібліографічний опис: Мілясевич О. І. Технологія використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини / О. І. Мілясевич // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 62-67.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): 27 грудня 2017 Уряд затвердив розпорядження плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків. Це дало початок впровадження інклюзивної освіти в Україні, адже раніше таких дітей радили направляти в школи-інтернати закритого типу, що призводило до соціальної замкненості дітей з особливими освітніми потребами. Я завжди вважала, що таким дітям потрібно спілкуватися з однолітками для соціальної взаємодії, що в подальшому полегшить їм життя. Головна задача освіти, при роботі з дітьми з ООП – це не дати знання – для знання, а для того, щоб знати як застосувати ці знання в подальшому самостійному житті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-62-67.pdf501.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.