Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324| Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | 
| Автори: | Наумчук, І. В. | 
| Ключові слова: | організація інклюзивного навчання інклюзивне навчання діти з інтелектуальними порушеннями інтелектуальні порушення Про освіту інклюзивне навчання особливі освітні потреби система предметних компетентностей інтелект інтелектуальний розвиток розум діти з системними порушеннями пізнавальної діяльності олігофренія розумова відсталість пізнавальні функції легке інтелектуальне порушення інтелектуальні порушення в процесі інклюзивного навчання  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | 
| Бібліографічний опис: | Наумчук І. В. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / І. В. Наумчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 67-70. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Закон України “Про освіту” розглядає інклюзивне навчання як одну з форм здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Тож перед освітньою інклюзією постає завдання формування в учнів з психофізичними порушеннями не лише системи предметних компетентностей, але й застосування змісту освіти для корекції наявних недоліків розвитку. Саме корекційне виховання в процесі здобуття освіти дітьми з інтелектуальними порушеннями цілеспрямовано та послідовно поліпшує їх розвиток і соціалізацію, здійснює профілактику виникнення негативних новоутворень у “структурі дефекту”, формування максимально можливих позитивних властивостей дитини, шляхом виправлення порушень розвитку психолого-педагогічними засобами. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-67-70.pdf | 402.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.