Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Наумчук, І. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-03-17T17:48:52Z | - | 
| dc.date.available | 2023-03-17T17:48:52Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Наумчук І. В. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / І. В. Наумчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 67-70. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324 | - | 
| dc.description.abstract | Закон України “Про освіту” розглядає інклюзивне навчання як одну з форм здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Тож перед освітньою інклюзією постає завдання формування в учнів з психофізичними порушеннями не лише системи предметних компетентностей, але й застосування змісту освіти для корекції наявних недоліків розвитку. Саме корекційне виховання в процесі здобуття освіти дітьми з інтелектуальними порушеннями цілеспрямовано та послідовно поліпшує їх розвиток і соціалізацію, здійснює профілактику виникнення негативних новоутворень у “структурі дефекту”, формування максимально можливих позитивних властивостей дитини, шляхом виправлення порушень розвитку психолого-педагогічними засобами. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US | 
| dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - | 
| dc.subject | організація інклюзивного навчання | en_US | 
| dc.subject | інклюзивне навчання | en_US | 
| dc.subject | діти з інтелектуальними порушеннями | en_US | 
| dc.subject | інтелектуальні порушення | en_US | 
| dc.subject | Про освіту | en_US | 
| dc.subject | інклюзивне навчання | en_US | 
| dc.subject | особливі освітні потреби | en_US | 
| dc.subject | система предметних компетентностей | en_US | 
| dc.subject | інтелект | en_US | 
| dc.subject | інтелектуальний розвиток | en_US | 
| dc.subject | розум | en_US | 
| dc.subject | діти з системними порушеннями пізнавальної діяльності | en_US | 
| dc.subject | олігофренія | en_US | 
| dc.subject | розумова відсталість | en_US | 
| dc.subject | пізнавальні функції | en_US | 
| dc.subject | легке інтелектуальне порушення | en_US | 
| dc.subject | інтелектуальні порушення в процесі інклюзивного навчання | en_US | 
| dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-67-70.pdf | 402.37 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.