Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумчук, І. В.-
dc.date.accessioned2023-03-17T17:48:52Z-
dc.date.available2023-03-17T17:48:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаумчук І. В. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / І. В. Наумчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 67-70.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324-
dc.description.abstractЗакон України “Про освіту” розглядає інклюзивне навчання як одну з форм здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Тож перед освітньою інклюзією постає завдання формування в учнів з психофізичними порушеннями не лише системи предметних компетентностей, але й застосування змісту освіти для корекції наявних недоліків розвитку. Саме корекційне виховання в процесі здобуття освіти дітьми з інтелектуальними порушеннями цілеспрямовано та послідовно поліпшує їх розвиток і соціалізацію, здійснює профілактику виникнення негативних новоутворень у “структурі дефекту”, формування максимально можливих позитивних властивостей дитини, шляхом виправлення порушень розвитку психолого-педагогічними засобами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectорганізація інклюзивного навчанняen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectдіти з інтелектуальними порушеннямиen_US
dc.subjectінтелектуальні порушенняen_US
dc.subjectПро освітуen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectсистема предметних компетентностейen_US
dc.subjectінтелектen_US
dc.subjectінтелектуальний розвитокen_US
dc.subjectрозумen_US
dc.subjectдіти з системними порушеннями пізнавальної діяльностіen_US
dc.subjectолігофреніяen_US
dc.subjectрозумова відсталістьen_US
dc.subjectпізнавальні функціїen_US
dc.subjectлегке інтелектуальне порушенняen_US
dc.subjectінтелектуальні порушення в процесі інклюзивного навчанняen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-67-70.pdf402.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.