Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3327| Назва: | ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК НАУКОВА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | 
| Автори: | Попович, Л. Ф. | 
| Ключові слова: | художньо-продуктивна компетенція мистецька освіта дошкільна освіта мистецтво система художньо-естетичного виховання естетична соціалізація формування духовного світу дитини засобами мистецтва заклади освіти мета мистецької освіти мистецькі цінності компетенція competencia мистецька компетенція курс початкової шкільної мистецької освіти художньо-продуктивна компетенція  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | 
| Бібліографічний опис: | Попович Л. Ф. Художньо-продуктивна компетенція як наукова педагогічна проблема сучасної дошкільної мистецької освіти / Л. Ф. Попович // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 75-79. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Мистецька освіта – це підсистема дошкільної освіти, що гармонійно поєднує навчання, виховання і розвиток дітей молодшого шкільного віку засобами мистецтва, вона покликана підготувати їх до активної участі в соціокультурному житті, до подальшої художньо-естетичної самоосвіти. Мистецька освіта, на думку Л. Масол, є посередником між суспільно значущими культурними цінностями й особистісними цінностями людини та забезпечує набуття ключових і предметних мистецьких компетентностей, формування прагнення і здатності до художньо-творчої самореалізації і духовного самовдосконалення протягом життя. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3327 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-75-79.pdf | 401.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.