Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3327
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Л. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T18:11:39Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T18:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Попович Л. Ф. Художньо-продуктивна компетенція як наукова педагогічна проблема сучасної дошкільної мистецької освіти / Л. Ф. Попович // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 75-79. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3327 | - |
dc.description.abstract | Мистецька освіта – це підсистема дошкільної освіти, що гармонійно поєднує навчання, виховання і розвиток дітей молодшого шкільного віку засобами мистецтва, вона покликана підготувати їх до активної участі в соціокультурному житті, до подальшої художньо-естетичної самоосвіти. Мистецька освіта, на думку Л. Масол, є посередником між суспільно значущими культурними цінностями й особистісними цінностями людини та забезпечує набуття ключових і предметних мистецьких компетентностей, формування прагнення і здатності до художньо-творчої самореалізації і духовного самовдосконалення протягом життя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | художньо-продуктивна компетенція | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | система художньо-естетичного виховання | en_US |
dc.subject | естетична соціалізація | en_US |
dc.subject | формування духовного світу дитини засобами мистецтва | en_US |
dc.subject | заклади освіти | en_US |
dc.subject | мета мистецької освіти | en_US |
dc.subject | мистецькі цінності | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | competencia | en_US |
dc.subject | мистецька компетенція | en_US |
dc.subject | курс початкової шкільної мистецької освіти | en_US |
dc.subject | художньо-продуктивна компетенція | en_US |
dc.title | ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК НАУКОВА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-75-79.pdf | 401.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.