Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3331
Назва: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Автори: Смоляр, О. Ю.
Ключові слова: Про освіту
Про вищу освіту
комунікативна компетентність
формування комунікативної компетентності
учні початкової школи
початкова освіта
уроки української мови
розвиток мовлення учнів початкової школи
форми мовленнєвої діяльності
освітній процес
діалог
монолог
невербальні засоби спілкування
молодші школярі
мовленнєві та комунікативні заняття
вербальне малювання
формування культури мовлення
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Бібліографічний опис: Смоляр О. Ю. Формування комунікативної компетентності в учнів початкової школи на уроках української мови / О. Ю. Смоляр // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 86-89.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Нові пріоритети комунікативної компетентнісної освіти визначені в Законі України «Про вищу освіту» (2014р.), «Про освіту» (2017 р.), Державній національній програмі «Освіта» «Україна ХХІ століття», Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки, та інших нормативних документах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3331
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-86-89.pdf404.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.