Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3332| Назва: | ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | 
| Автори: | Стрижак, О. О. | 
| Ключові слова: | інтерактивні технології особистісно орієнтована освіта творча діяльність процес навчання індивідуальні можливості школяра використання інтерактивних методів та прийомів на уроках у початковій школі початкова школа Нова українська школа інноваційні технології в освіті інтерактив interact інтерактивність пасивна модель навчання інноваційна (інтерактивна) модель навчання принципи інтерактивного навчання формами інтерактивного навчання класифікація інтерактивних методів навчання інтерактивне навчання  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | 
| Бібліографічний опис: | Стрижак О. О. Інтерактивні технології в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. О. Стрижак // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 89-92. | 
| Серія/номер: | 013;Початкова освіта | 
| Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку українського суспільства характеризується глибокими соціально-економічними перетвореннями, коли від людини вимагаються не тільки знання і вміння, а й розвинені особистісні якості, які давали б їй змогу активно долучатися до творчої діяльності. У зв’язку з цим перед освітою постають нові завдання: школа повинна орієнтуватися на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, спрямовуватися не на заучування, а на формування в учнів здібностей самостійно осмислювати навколишню дійсність. Це передбачає перебудову процесу навчання, кінцевою метою якого має стати максимальне розкриття індивідуальних можливостей школяра. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3332 | 
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-89-92.pdf | 392.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.