Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмалюх, О. О.-
dc.date.accessioned2023-03-17T19:14:17Z-
dc.date.available2023-03-17T19:14:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШмалюх О. О. Можливості використання робототехніки та конструктора lego у роботі з учнями з особливими освітніми потребами / О. О. Шмалюк // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 104-107.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3337-
dc.description.abstractВ Україні в останні десятиріччя в освітній галузі відбуваються значні зміни, що пов’язані із впровадженням інклюзивної форми навчання осіб із особливими освітніми потребами як освітньої моделі, яка реалізує конституційні права людини, зокрема права на здобуття освіти за місцем проживання, а отже, права на проживання у родині. До того ж реформування освіти (Нова українська школа), спрямоване на розвиток творчої особистості, передбачає створення умов, які допоможуть дітям здобути освіту відповідно до їхніх особливостей психофізичного розвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectвикористання робототехніки з учнями з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectвикористання конструктора lego у роботі з учнями з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectінклюзивні форми навчанняen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectLEGO конструюванняen_US
dc.subjectробототехніка на основі конструктора LEGOen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.titleМОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОТОТЕХНІКИ ТА КОНСТРУКТОРА LEGO У РОБОТІ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-104-107.pdf394.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.