Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3416
Title: DESIGN FUNCTIONS IN MODERN MARKETING = Функції дизайну в сучасному маркетингу
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Babak, O. R.
Tkalenko, A. M.
Keywords: information technology
функції дизайну
marketing
маркетинг
management
дизайн в сучасному маркетингу
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Babak O. R. Design functions in modern marketing / O. R. Babak, A. M. Tkalenko // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 141-142.
Abstract: Information technology has changed the space of the modern world, making it global, interactive and as a result communication has been transformed. Just right now new forms of communication technologies are being created and intensively developed, which are changing the previously formed design models and systems. The designer’s work begins with an analysis of the functions of the future design of the object, the goals and objectives of interaction with the consumer.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3416
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-141-142.pdf148.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.