Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3418
Title: MARKETING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE FACE OF DIGITAL TRANSFORMATION ON THE EXAMPLE OF POLAND AND UKRAINE = МАРКЕТИНГ ВНЗ В ОБЛИЧЧІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Kisiołek, А.
Keywords: marketing
higher education institutions
digital transformation
маркетинг
цифрова трансформація
ВНЗ
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Kisiołek А. Marketing of higher education institutions in the face of digital transformation on the example of Poland and Ukraine / А. Kisiołek // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 132-134.
Abstract: Today, education has become a global service provided by quasi-com- panies in an increasingly complex and competitive knowledge market. Consumers of educational services are more sensitive to the impact of external factors and trends related to the socio-economic situation, market, technology, geopolitics and the environmen. And the competitiveness of higher education institutions is built primarily through internal aspects such as the level of corporate culture and the effectiveness of marketing strategies [3]. In this context, the reputation of higher education institutions is one of the key factors influencing the choice of future students.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3418
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-132-134.pdf304.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.