Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3418
Назва: MARKETING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE FACE OF DIGITAL TRANSFORMATION ON THE EXAMPLE OF POLAND AND UKRAINE = МАРКЕТИНГ ВНЗ В ОБЛИЧЧІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Kisiołek, А.
Ключові слова: marketing
higher education institutions
digital transformation
маркетинг
цифрова трансформація
ВНЗ
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Kisiołek А. Marketing of higher education institutions in the face of digital transformation on the example of Poland and Ukraine / А. Kisiołek // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 132-134.
Короткий огляд (реферат): Today, education has become a global service provided by quasi-com- panies in an increasingly complex and competitive knowledge market. Consumers of educational services are more sensitive to the impact of external factors and trends related to the socio-economic situation, market, technology, geopolitics and the environmen. And the competitiveness of higher education institutions is built primarily through internal aspects such as the level of corporate culture and the effectiveness of marketing strategies [3]. In this context, the reputation of higher education institutions is one of the key factors influencing the choice of future students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3418
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-132-134.pdf304.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.