Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3438
Title: | ЦИФРОВИЙ ПРОСТІР ДЛЯ E-LEARNING |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Authors: | Юскович-Жуковська, В. І. Соловей, Л. Я. |
Keywords: | е-learning Electronic Learning електронне навчання інформаційні технології інтернет мультимедіа мультимедійне навчання мобільне навчання цифровий простір інформаційно-комунікаційні технології інформаційне середовище професійна компетентність цифрові компетентності 3D-контент технології віртуальної реальності цифровий освітній простір цифрові компетенції у здобувачів вищої освіти |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Юскович-Жуковська В. І. Цифровий простір для E-LEARNING / В. І. Юскович-Жуковська, Л. Я. Соловей // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 69-70. |
Abstract: | Електронне навчання (е-learning, Electronic Learning) – система навчання, за допомогою інформаційних, електронних технологій. Є синонімом таких понять як дистанційне навчання, мережеве навчання, віртуальне навчання, мультимедійне навчання, мобільне навчання. За визначенням фахівців ЮНЕСКО e-Learning – навчання за допомогою Інтернет і мультимедіа. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3438 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-69-70.pdf | 351.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.