Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сочка Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-20T10:54:11Z | - |
dc.date.available | 2018-04-20T10:54:11Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/343 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено специфіку образного мислення новеліста, ритмізацію, музичність викладу. Розкрито особливості використання Марком Черемшиною народних тужливих плачів і їх роль у реалізації авторського задуму. Визначено світоглядну домінанту письменника, його концепцію людини і світу. Доведено, що творчість митця надзвичайно оригінально поєднує модерні європейські віяння та глибинну народність, аж до етнографізму. // The article deals with the specific of figurative thinking of a novelist, rhythmic, musicality of presentation. The features of the use by Mark Cheremshyna folk melancholy laments and wailing of their role in the author's intention are investigated. It is determined the worldview dominant of the writer, his conception of a man and the world. It is proved that the author's work blends modern European influences and ethnographism. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 421 с. - С. 372-377. | en_US |
dc.subject | ритмомелодика, ритм, народні плачі, голосіння, речитатив. | en_US |
dc.subject | Rhythm and melody, rhythm, folk laments, lamentation, recitative. | en_US |
dc.title | ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ГОЛОСІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ МАРКА ЧЕРЕМШИНИ) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Сочка.pdf | 560.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.