Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444
Назва: ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМНИХ ПРОЕКТІВ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Отрадський, Б. О.
Отрадська, Т. В.
Ключові слова: інформаційні системи
аналіз рекламних проектів
реклама
рекламна діяльність
види реклами
цифрова реклама
рекламні проекти в соціальних мережах
цільова аудиторія
рекламна компанія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Отрадський Б. О. Інформаційна система аналізу рекламних проектів / Б. О. Отрадський, Т. В. Отрадська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 53-55.
Короткий огляд (реферат): Інформаційні системи все більше охоплюють різні галузі діяльності людини. Але у рекламній діяльності ще досі переважають складні та рутинні дії щодо аналізу як її підготовки так і результатів її виконання. Однак, види реклами все більше стають цифровими та з використанням сучасних комп’ютерних мереж, переважно Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-53-55.pdf387.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.